Študent pošlje najavo za mobilnost na priloženem obrazcu Priloga 1 na icm@um.si, da koordinator projekta preveri pogoje izmenjave na partnerski instituciji in razpoložljiva finančna sredstva.
Informativni seznam je objavljen na naslednji povezavi: www.erasmusplus.um.si/studij-po-svetu/kam
Prosta mesta na partnerskih institucijah so omejena. Na podlagi prejetih prijav se lahko izvede izbirni postopek, pri čemer ima prednost za posamezno mesto na tuji instituciji študent, ki je prej oddal popolno prijavo.
Po odobritvi najave, mora študent oddati elektronsko prijavo za Erasmus študij na spletni strani studentexchange.um.si. Dostop do spletne prijave je možen z digitalno identiteto Univerze v Mariboru.
Prijava študenta je dokončna, ko je vsebinsko popolno usklajena in potrjena s strani fakultetnega Erasmus koordinatorja ter sporočena Službi za mednarodno sodelovanje in programe mobilnosti Univerze v Mariboru.
Elektronski naslovi Erasmus koordinatorjev in kontaktnih oseb na fakultetah so na voljo na spletni strani KOORDINATORJI.
Študent mora na spletni strani partnerske univerze preveriti, katere obveznosti lahko opravi v izbranem semestru, v katerem jeziku so predavanja za izbrane predmete na partnerski instituciji in sestavi ustrezen študijski sporazum »Learning Agreement«.
Študent poskrbi, da študijski sporazum izpolni in predloži v podpis Erasmus fakultetnemu koordinatorju pravočasno, da je lahko ta posredovan partnerski univerzi do roka, ki ga le-ta določa. Matična fakulteta lahko za pripravo študijskega sporazuma določi dodaten rok.
Študent na spletni strani partnerske institucije v tujini ali v mednarodni pisarni univerze gostiteljice preveri dodatne zahteve in postopke partnerske institucije v tujini, izpolni s strani institucije gostiteljice dodatno zahtevane dokumente in poskrbi, da so vsi dokumenti, ki jih zahteva partnerska institucija (univerza gostiteljica v tujini), pravočasno predani v podpis koordinatorju na matični fakulteti ter do roka poslani na institucijo gostiteljico v tujini. Ti roki so na posameznih partnerskih univerzah določeni zelo različno.
Študent se na matični fakulteti pozanima o postopku pošiljanja dokumentacije na univerzo gostiteljico. Na nekaterih fakultetah dokumentacijo na partnerske institucije pošljejo Erasmus koordinatorji ali mednarodne pisarne fakultet, medtem ko morajo študenti nekaterih fakultet dokumente v tujino poslati sami.
Po obdelavi podatkov partnerske institucije sprejetim študentom pošljejo pisma o sprejemu (Acceptance letter) in potrjene študijske sporazume.
Študijski sporazum »Learning Agreement« mora biti obvezno potrjen s strani študenta, Erasmus koordinatorja na matični fakulteti UM in odgovorne osebe na partnerski instituciji v tujini pred odhodom študenta na študijsko izmenjavo v tujino. Priprava pogodbe o finančni dotaciji Erasmus+ je možna izključno po tem, ko je študijski sporazum potrjen s strani matične fakultete UM in univerze gostiteljice iz tujine.
Ko študent od univerze gostiteljice iz tujine prejme pismo o sprejemu (Acceptance Letter) oz. potrjen prijavni obrazec (Application Form) in potrjen študijski sporazum (»Learning Agreement«) iz spletne strani um.si natisne prošnjo za pridobitev finančne dotacije Erasmus+, jo podpiše in skupaj s potrdili, prejetimi od univerze gostiteljice, pošlje na elektronski naslov: icm@um.si.
Izpis prošnje za Erasmus finančno dotacijo je možen po potrditvi Erasmus fakultetnega koordinatorja.
Študent lahko pod določenimi pogoji poleg Erasmus + finančne dotacije zaprosi še za:
Več o finančni podpori programa Erasmus+ in dodatnih štipendijah na strani FINANČNA DOTACIJA IN DODATKI.
Študent pri partnerski instituciji preveri tudi možnosti namestitve, pogoje zavarovanja, vize in dovoljenja za bivanje.
Vse dokumente in obrazce lahko najdeš na strani DOKUMENTI IN OBRAZCI.