Preskoči na vsebino

ZGODBE

Moja delovna izkušnja v Madridu

Moja delovna izkušnja v Madridu

Vse se je začelo v februarju 2024, ko sem se prvič odpravila na izmenjavo v Madrid, kjer sem končala čisto po naključju, saj sem v zadnjem trenutku spremenila lokacijo izmenjave iz Lizbone v Madrid. Takoj, ko sem pričela živeti v mestu in se navajati na špansko kulturo, sem si lahko predstavljala svoje življenje v tem mestu, ki je tako polno življenja in ponuja ogromno priložnosti. Ob prihodu domov sem takoj pričela z iskanjem priložnosti, da se vrnem nazaj v Madrid in po dveh mesecih iskanja delovne prakse sem le to našla. Prvič sem se za izmenjavo odločila čisto po naključju, spomnim se, da sem bila v kavarni v mestu, ko sem prvič prejela mail o odprih mestih za Eramus izmenjavo in se impulzivno prijavila s prijateljico. Iskreno sem vesela in ponosna nase, da sem takrat poprijela za to priložnost.

Moje praktično usposabljanje je potekalo v podjetju Radisson Hotel Group, drugem največjem hotelskem podjetju na svetu, ki ima preko 840 hotelov po celem svetu (razen v Ameriki). Delala sem kot Marketing Loyalty Trainee, delovno mesto sem našla preko LinkedIn-a in cel proces od prijave do zadnjega intervjuja je trajal približno mesec dni (najdlje je trajal prvi kontakt, po prvem intervjuju sta sledila še dva, eden z managerjem in eden s članom ekipe, sami intervjuji so trajali približno teden dni). Mesec dni po potrditvi sem že bila na letalu za Madrid. Največji izziv, s katerim sem se soočala, je bilo iskanje namestitve – Madrid je namreč ogromno mesto in zelo priljubljeno med Erasmus študenti, zato je iskanje namestitve po začetku semestra izredno težko, a mi je nekaj dni pred letom uspelo tudi to najti.

Moj prvi delovni dan je bil zelo prijeten, imeli smo ogled podjetja, dobili delovne računalnike in opremo ter spoznali ekipo v kateri bomo delali. Sama sem imela veliko srečo, saj sem končala pod vodstvom mentorja, ki mi je od prvega dne omogočal, da sem dobila vplogled v cel proces in prevzela odgovornost za nekaj delovnih nalog že na samem začetku. Moja delovna odgovornost pa se je hitro stopnjevala. Moje delovne naloge so najprej bile povezane zgolj z mojo ekipo, pomagala sem pri pripravi PowerPoint predstavitev, komunikaciji s hoteli, oblikovanju plakatov in podobno. Kmalu za tem je v kontakt z mano stopila še managerka z oddelka partnerstva in me sprejela pod okrilje. Tako sem v manj kot mesecu dni delala za dve ekipi v hotelu in pridobila ogromno izkušenj in novega znanja.

V zadnjih petih mesecih sem v podjetju preoblikovala vse Sharepoint strani, da se ujemajo z novimi barvami podjetja in so vizualno bolj privlačne, ustvarila tudi nove strani in tečaje, video navodila korakov in podobno. Sodelovala sem pri mesečnih spletnih izobraževanjih naše ekipe in predavala zaposlenim v hotelu o programu Radisson Rewards in novostih, preoblikovala sistem oddajanja vsebin partnerjev in oblikovala natančna navodila za oddajo vseh komunikacijskih sredstev. Delala sem na veliko projektih z ustvarjalnimi agencijami, kjer smo skupaj ustvarili gife, slike, prevode in podobno za različne kampanje, povezane s programom zvestobe in notranjo motivacijo zaposlenih (podjetje namreč vsako leto svoje zaposlene dodatno nadgrajuje za uspešno delo), ob oblikovanju teh sem oblikovala tudi ideje, ki jih je kasneje uporabila marketinška ekipa hotela in na podlagi mojih idej zasnovala “reele”, objavljene na Instagram profilu Radisson Rewards. Kmalu sem tudi prevzela delovne naloge, ki so povezane z ambasadorji programa zvestobe, t. i. Loyalty Ambassadors, to so v našem primeru generalni managerji hotelov, ki imajo možnost nadgraditi članstva posebnih gostov. Prevzela sem vse, povezano z njimi, in tako skrbela za komunikacijo z njimi, včlanitev novih članov, reševala težave in izzive, s katerimi se soočajo in podobno. Isti čas sem začela tudi s prevzemom priprave in oddaje materiala za notranjo komunikacijo, kot nekakšen notranji marketing. Podjetje ima namreč integriran notranji marketing, ki obvešča zaposlene in druge oddelke o dogajanju po različnih oddelkih, jaz sem tukaj prevzela oddajo in pripravo materiala za oddelek Loyalty (zvestoba) in Customer Care (skrb za stranke). Naredila sem tudi obširno analizo slabše nastopajočih hotelov, tistih, ki ne dosegajo ciljev novih članstev, in zasnovala t. i. action plan – akcijski načrt rešitve njihovih težav, ki smo ga intergrirali v naše mesečne webinarje in tako pričeli zaposlene v hotelu bolj učinkovito in enostavno izobraževati v temah, ki so jim predstavljale izziv.

Moje delo je tako zajemalo res širok spekter izzivov, a za izkušnjo, ki sem jo imela, sem neizmerno hvaležna. V podjetju dela tudi ogromno pripravnikov, tako, da se je krog prijateljev hitro zgradil in spoznavanje novih oseb je bilo res enostavno. Vsak četrtek po službi smo se odpravili na pijačo in se tako boljše spoznavali med sabo. Spletla so se prijateljstva, ki so sedaj povezana tudi izven delovnih mest, in marsikateri pripravnik se je teh četrtkov udeleževal tudi po končanem pripravništvu.

Izkušnja praktičnega usposabljanja v tujini mi je ponudila možnost sklepanja novih poznanstev, ustvarjanja novih referenc in pridobivanja ogromno novega znanja. Aktivna vključenost v delovni proces in delo v različnih oddelkih mi je odprla priložnosti za nadaljnje delo v podjetju in prve korake na karierni poti v tujini. Izredno sem hvaležna za priložnost, ki sem jo dobila, in Eramus+ programu, ki mi je omogočil, da sem lahko usposabljanje opravljala.

Vsakemu, ki se želi udeležiti praktičnega izobraževanja ali pa samo Eramus+ študijske izmenjave, a o tem ni prepričan, bi svetovala, da zbere pogum in se prijavi. Spoznavanje nove kulture, novih mest in sklepanje prijateljstev po svetu je največje bogastvo, ki ga lahko prejmemo.

Lucija Zdolšek
Ekonomsko-poslovna fakulteta

PRAKSA V TUJINI
Madrid, Španija
Obdobje mobilnosti: november 2024–april 2025

Deli objavo:
Zapri